onze reis is begonnen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van stina seegers - WaarBenJij.nu onze reis is begonnen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van stina seegers - WaarBenJij.nu

onze reis is begonnen

Door: Stina

Blijf op de hoogte en volg stina

14 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Het heeft even geduurd maar dan nu een klein verslag van onze eerste dagen in Afrika.
Wij zijn op zaterdagochtend 10 oktober om 6.00 uur door Jaap en Inge opgehaald en vertrekken heel vrolijk en blij met een auto vol koffers naar Schiphol. We zijn mooi optijd. We checken in en gaan voor het eerst door de "zelf scann paspoort controle". Drinken nog koffie kopen wat lectuur voor onderweg en stappen het vliegtuig in. We hebben weer hele fijne stoelen bij de nooduitgang, dus heel veel beenruimte, dat maakt het vliegen comfortabel. De vlucht duurt 11 uur en hij vliegt om. We kijken een filmpje ( Jaap- Andre Hazes, Inge een detective, Rienk en ik kijken beide de documentaire van Amy Winehouse) en nemen een wijntje en voor dat we weten zijn we om 21.30 uur in Johannesburg. Johannesburg is geen veilige stad. We lopen onder begeleiding van de security naar ons hotel op het vliegveld Tambo International en morgen vliegen we door naar de Vic Falls in Zimbabwe.

• 14 Oktober 2015 - 07:12

Nicole:

Benieuwd naar de volgende verslagen en foto's. Fijne tijd!
    X Nicole

• 14 Oktober 2015 - 09:08

MargavD:

Geniet ervan met z'n allen!!!
    Marga