voorbereiden van de vlucht naar Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van stina seegers - WaarBenJij.nu voorbereiden van de vlucht naar Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van stina seegers - WaarBenJij.nu

voorbereiden van de vlucht naar Chicago

Door: Stina

Blijf op de hoogte en volg stina

21 Maart 2017 | Verenigde Staten, Chicago

Al maanden zijn we, samen met Jaap en Inge, bezig met het voorbereiden van een prachtige camper reis dwars door Amerika.
We krijgen de kans om een spiksplinter nieuwe camper vanuit Chicago naar Seattle te brengen. Dat is dus dwars door Amerika van Oost naar West. On the road again.....Dat zijn heel wat miles over de American roads. We laten ons verrassen door alles wat we tegen zullen komen onderweg, de natuur, de parken en misschien wel de bears. Het wordt vast weer fantastisch!
Het is op dit moment erg koud in Chicago. De temperatuur geeft aan dt het er nu -3 graden vriest. Brrrrr, dikke sokken mee in de koffer.
We rijden zo snel mogelijk met onze camper in 3 dagen naar Denver. Daar zijn de temperaturen nu ongeveer 21 graden, dat klinkt heel wat lekkerder!

• 21 Maart 2017 - 23:18

Lucy(giebel).:

Wat leuk Stina om je weer te volgen.
    Geniet er maar van.
    Liefs Luus