Daar zijn we dan....Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van stina seegers - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan....Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van stina seegers - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan....Down Under

Door: stina

Blijf op de hoogte en volg stina

05 Maart 2010 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad op Langkawi ! Echt zo ontspannen, lekker ontbijten lekker zwemmen lekker gewoon doen waar je zin in hebt en dat terwijl de zon de hele dag schijnt. Gisteravond rond 18.00 uur hebben we dan toch echt afscheid moeten nemen van het leven in ons "paradijs".

Na een hele nacht vliegen hebben we rond half tien vanochtend voet op Australische bodem gezet. De reis is weer prima gegaan, hoewel we vanavond wel wat zweverig waren( en dat kwam niet van de wijn)
Het is wel een overgang zo van het paradijs in de bruisende wereldstad: Sydney
En jongens....wij wilden het ook niet geloven, maar het regent hier :(

De temperatuur is goed, rond de 25 graden, maar ja, het Sydney Opera House valt met zijn witte gevels helemaal in het niet bij de grijze wolken.
Het is wel erg leuk om hier weer terug te zijn. Er is natuurlijk veel veranderd, maar toch herken ik ook nog wel wat. De brug en de Opera zijn natuurlijk nog steeds het zelfde gebleven. Ook het park en de haven met de hoge kantoor gebouwen staan er nog. Er zijn er alleen wel een paar bij gekomen.

Vandaag hebben we al een prachtige tocht met de ferry door de haven gemaakt en onder de Sydney Harbour Bridge gevaren. Het opera gebouw van alle kanten bekeken en er na 30 jaar weer helemaal omheen gelopen.
We blijven hier het hele weekend en vanaf maandag gaan we zelf met de auto de weg op en dat zal wel erg wennen zijn. Het rijden aan de linkerkant van de weg geeft nu al vaak schrik reaktie's terwijl er nu nog altijd een lokale chauffeur heeft gereden.

De overgang is groot maar we vinden het erg leuk om hier Down Under te zijn.

Liefs voor jullie allen en ...leven de poesjes nog ?

See you again, BEY

• 05 Maart 2010 - 16:11

Cobie Rienks:

Het is bij jullie vast beter,het is 5 u in de middag koud en sneeuw.voorzictig aan de linkerkant.Mem.

• 05 Maart 2010 - 17:29

Flugelhorn:

het is omdat jullie blank zijn maar anders zou je denken........."hm, die aboriginals passen zich aardig aan!!"
    Jullie regen lees ik...hier weer sneeuw!!
    Veel plezier in het land waar woman glow and man plunder.

• 20 Maart 2010 - 23:51

Veronique:

hoi Stina,
    wat hebben jullie het prachtig daar!! Zo te zien genieten jullie er echt van, doe maar net alsof je er nog maanden bent, en pak elke dag alle mooie dingen mee die je tegen komt!
    Veel plezier!

groetjes Veronique