Welkom op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van stina seegers - WaarBenJij.nu Welkom op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van stina seegers - WaarBenJij.nu

Welkom op Langkawi

Door: stina

Blijf op de hoogte en volg stina

28 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Het is geweldig!!
Op dit moment zitten we heerlijk op de veranda in de wind. We blijven nog maar even uit de zon want het is hier erg heet. En het uitzicht is FANTASTISCH !

We zijn vanochtend al vroeg weggebracht door Bart. Opa en oma zijn opgehaald door Bastiaan ,Willemijn en Jelmer en met z'n allen hebben ze ons uitgezwaaid! Om half een (zaterdag) vertrok ons vliegtuig en uiteindelijk waren we om half tien zondagochtend, na een overstap in Kuala Lumpur ,hier op Langkawi.
Mijn koffer is alleen in Kuala Lumpur gebleven en wordt straks nog naar ons resort gebracht ( dat hoop ik dan maar). We hebben een hele goede reis gehad, alles liep op rolletjes. Het is een lange zit maar dat zijn we nu al weer helemaal vergeten. Op het vliegveld werden we al opgewacht door de chauffeur die ons na twintig minuten links rijden naar deze prachtige plek heeft gebracht.
Wel zijn we nu " brak" we willen opblijven om zo snel mogelijk weer in het goede ritme te komen.
We vermaken ons met zwemmen en strandwandelen en dat doen we in een heel aangepast tempo. Vanaf de veranda kijken we nu uit op de zee met daar in prachtige rotspartijen. Er varen wat bootjes en er spelen kinderen, zij lopen langs de vloedlijn die dwars in het water ontstaat zo kunnen ze een heel eind de zee in lopen.
Pa en Rienk lopen en nu ook!!
Straks gaan we Nienke en Joyce ontmoeten zij zijn al een tijdje aan het back packen in zuid oost azie en heel toevallig zijn we tegelijk op dit tropische eiland. Wanneer wij op het balkon van onze kamer zitten dan kijken we in het oerwoud en horen we de oerwoud geluiden. We hebben al hele bijzondere vogel expemplaren gehoord.
Dit was het voor nu, tot de volgende keer






  • 28 Februari 2010 - 13:18

    Wilma:

    Lieve Stina,
    op deze wel erg druilerige zondag lees ik hoe fijn jullie het nu al hebben. Ik wens jullie een hele fijne reis en ik ga het zeker volgen op deze site.
    liefs, Wilma

  • 28 Februari 2010 - 18:00

    Fenna:

    Lieve twee,
    Wat super, zo snel al een bericht! Klinkt heerlijk.. Geniet ervan!
    Liefs Fenna

  • 28 Februari 2010 - 18:14

    Janet En Nel:

    lieve 2, heerlijk te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad! Het eten was super gezellig geweest, heb ik al gehoort :)

  • 28 Februari 2010 - 19:41

    B10@:

    Goed te lezen dat jullie een prettige /goede reis hebben gehad en dat jullie veilig en wel zijn aangekomen..geniet en fijne vakantie verder..liefs aan iedereen

  • 28 Februari 2010 - 21:19

    Nicole:

    Leuk hoor, zo meteen alles mee kunnen lezen! Geniet ervan, hier giet het al de hele dag!!!

  • 28 Februari 2010 - 21:55

    Liesbeth:

    lieve stina,

    ik ben net terug van een paar dagen skien in winterberg, een groter contrast met waar jullie nu zitten is bijna niet denkbaar, denk ik! Fijn dat je me even hebt laten weten dat jullie vertrokken zijn en helemaal fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik heb dus toch wat gemist bij de full monty! Maar het skien had ik echt niet willen missen! Geniet van jullie reis! Ik volg jullie!

  • 01 Maart 2010 - 09:57

    Gelske:

    Ben zo jarloers!!!
    Geniet er lekker van!!!
    Dikke kus Gel

  • 02 Maart 2010 - 19:01

    Inge S:

    Ik zou ook de hele dag lachen als ik zo'n Langkawi bewoner was! Wat heerlijk! We hebben het nog over je gehad in de pauze en leven allemaal mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stina

Amerika april 2017

Actief sinds 25 Maart 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 56347

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 28 April 2017

The American Dream

10 Oktober 2015 - 13 November 2015

The Africa Feeling

26 Januari 2014 - 12 Maart 2014

Nieuw Zeeland

27 Februari 2010 - 22 April 2010

Droomreis

26 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: