wat een paradijs - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van stina seegers - WaarBenJij.nu wat een paradijs - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van stina seegers - WaarBenJij.nu

wat een paradijs

Door: stina

Blijf op de hoogte en volg stina

01 Maart 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie leuke berichtjes !

Vandaag zitten we weer lekker in de wind op de veranda met het prachtige uitzicht op de zee. Het is vandaag weer schitterende dag !!

We hebben heerlijk geslapen in het king size bed en vanochtend hebben we opa@oma uit bed gebeld om te ontbijten. Al zaten we nog helemaal vol van het heerlijke en gezellige etentje van gisteravond.
Wat was het leuk om Nienke en Joyce hier zo ver van huis te ontmoeten !! En Nel, ze zien er,na bijna 3 maanden back-packen, nog steeds FANTASTISCH uit. Speciaal voor onze ontmoeting hadden ze hun nieuwe jurkjes uit Vietnam aangedaan. Geweldig, wat een MOOIE super bruine meiden !! Vandaag hebben we weer heerlijk langs het strand gewandeld en lekker gezwommen en geluierd. Niemand heeft last van een jet-lag.

Ons resort is net het paradijs. De palmbomen, de bloemen met allerlei geuren en kleuren. De vogels en de vissen. De mensen hier in Maleisie zijn zo ontzettend vriendelijk en lachen de hele dag.

Vanavond gaan we naar de "stad" daar zijn de locals en die willen we natuurlijk ook ontmoeten. We genieten ontzettend en denken aan jullie in het koude kikkerland !

Lieve groeten van ons allemaal voor jullie allemaal.

• 01 Maart 2010 - 10:00

Joyce En Nynke:

Jaa eerst! :) Wij vonden het ook super gister avond! Heel gezellig! Vandaag ook lekker strand gewandeld. We hebben voor morgen een boot geboekt naar Koh Lanta, Thailand.

Liefs ons

• 01 Maart 2010 - 18:12

Coen Seegers:

Goedemorgen ^_^

• 02 Maart 2010 - 16:02

Jeannette En Hanneke:

Hoi stina en rienk,

Wat ziet het er fantastisch uit, geweldig, geniet er maar lekker van,

Jeannette en Hanneke

• 02 Maart 2010 - 19:15

Flugelhorn:

ziet er wel erg mooi uit daar. alleen weet ik niet wat si bengkok (die vrouw met dat doekje op de hasses)in deze foto reportage doet.

• 02 Maart 2010 - 20:16

Fenna:

Wouw! Wat een mooie foto's! Jullie weten ons hier wel jaloers te maken!
    Liefs!