Bay of Plenty - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van stina seegers - WaarBenJij.nu Bay of Plenty - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van stina seegers - WaarBenJij.nu

Bay of Plenty

Door: stina

Blijf op de hoogte en volg stina

06 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Eerst even wat foto's van de Bay of Plenty, het verhaal komt later, het internet werkt nog even.

Sorry het wil niet meer lukken, de bestanden zijn te groot. Het is iedere keer wel een gedoe hoor met het verkrijgen van WifI en het uploaden van de foto's. Maar ik blijf het proberen.
Vandaag was weer een heerlijke zonnige dag. Vandaag stond in het teken van de Mount Maunganui. Eerst vanochtend er helemaal om heen gelopen, Rienk hardlopend en ik hard wandelend. En vanmiddag naar de Summit. Wat een prachtig uitzicht. Daarna heerlijk gezwommen in de hot water pool met zout water. Het strand is hier echt prachtig, hoge golven, er wordt enorm gesurft en wij zitten op de eerste rang!
Tot gauw weer, liefs van ons

En bedankt voor al die leuke berichtjes, heel leuk hoor!

  • 06 Februari 2014 - 11:52

    R En J. Seegers:

    Hallo Rienk en Stina,
    6 februari 2014 om 11.50 uur. temperatuur in Hattem 10 graden Celsius. We hebben de meeuw bewonderd die op het aanwijzingsbord zit. De summit is 500 meter?? Verder is Rienk aan het kokkerellen voor de camper zeker. Hier alles goed! Tot de volgende keer.

  • 06 Februari 2014 - 17:32

    Jopie V.d.Tol.Tromp 6 Febr 2014:


    leave Stina en Rienk,
    Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, geveld door de griep.
    maar hier ban ik dan en de achterstallige verslagen gelezen, wat hebben jullie het geweldig daar in new Zeeland en wat mooie foto's jammer dat de foto's weg zijn maar met de mooie verslagen kan ik mij er best wat van voor stellen.
    Ik soe sizze genietsje dêr mar fan en ik sjoch no alwêr út nei it oare ferslach.
    lieve groetjes jopie

  • 07 Februari 2014 - 20:56

    Lucy:

    Stina wat een lange verhalen, fijn dat jullie het zo goed hebben. Ben stiekum erg jaloers!!!!
    Groetjes weer! Ps. ik lig hier heeel zielig met een dekentje op de bank met de griep. Snif

  • 07 Februari 2014 - 22:21

    Saskia En Steffen:

    Hoi Stina en Rienk,

    ik zie het al aan al die mooie foto's het gaat heel goed met jullie. We zouden bijna jaloers worden. Geniet ervan dan zorgen wij wel dat alles goed gaat. ik heb de indruk dat de katten jullie meer missen dan jullie de katten maar het gaat heel goed met Ramon en ik weet niet of jullie er straks nog wel weer in kunnen, ha ha!
    De summit van Mt. Maunganui ziet er heel mooi uit en als je dan "zuurkool" eet met een lekker wit wijntje wie doet je dan nog wat. Geniet er maar goed van en ik zie nu al uit naar jullie volgende foto's.

  • 08 Februari 2014 - 16:23

    Luus:

    Ha Stina,
    Ik zie dat er nog een Lucy bij jullie vrienden/familie is.
    Dus nu heet ik voor jou ff Luus oké.
    Voor mij ook heel vertrouwd hoor?
    Er zijn veel die mij zo noemen.
    Maar wat weer een mooi verhaal echt genieten hoor.
    En de foto,s zie ik toch wel als je weer thuis bent toch?
    Maken we er gewoon een giebelavond van.
    X x Luus

  • 12 Februari 2014 - 18:19

    B En W:

    Fijne foto's en verhalen, jullie hebben het goed volgens mij. Geniet van de komende weken en doe die goedlachse barman een stevige groet van me, x b en w

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stina

Amerika april 2017

Actief sinds 25 Maart 2009
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 56250

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 28 April 2017

The American Dream

10 Oktober 2015 - 13 November 2015

The Africa Feeling

26 Januari 2014 - 12 Maart 2014

Nieuw Zeeland

27 Februari 2010 - 22 April 2010

Droomreis

26 December 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: