Hoe is het weer in Holland? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van stina seegers - WaarBenJij.nu Hoe is het weer in Holland? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van stina seegers - WaarBenJij.nu

Hoe is het weer in Holland?

Door: stina

Blijf op de hoogte en volg stina

03 Maart 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,
Wij hebben het vandaag nog over jullie gehad.....
terwijl wij met onze longdrink in het zwembad lagen. :)

Gister hebben we een mooie boot tocht naar de Mangrove gemaakt. De mangrove herinner ik mij van de tv serie Robinson eiland en nu zijn wij er zelf doorheen gevaren. Een oerwoud van bomen die met hun wortels in het water hangen. Er leven veel apen en onze gids vertelde fantastische verhalen over alles wat groeit en bloeit. De adelaars vliegen er en zitten met z'n allen in de bomen te wachten op de vissen die met vloed de mangrove in komen. Prachtig al die cirkelende grote roofvogels.

s' Avonds hebben we met onze taxi driver een rondtour over het eiland gemaakt en onderweg hebben we een indruk gekregen van het Maleisie leven op het platte land. Het lijkt voor onze begrippen arm. Huisjes van golfplaten op palen met overal een grote TL buis. We hebben een local market bezocht daar hebben we ons de ogen uit gekeken. Heerlijke gerechten werden daar aangeboden. Thuis gekookt en in de achterbak van de auto gepresenteerd en te koop aangeboden. Wij hebben ons toch maar gehouden aan de instructie's van de GGD. En een restaurant gezocht waar veel mensen aan het eten waren en dat is weer prima gelukt.

We hebben ons laten brengen naar CENANG BEACH! Daar waar Nienke @ Joyce ook zijn geweest. We waren er precies op tijd voor de sunset, dat is altijd weer een mooie belevenis. Daarna weer heerlijk gegeten. Rienk een grote lobster , haha , zijn keuze was reuze.

s' Avonds laat nog een lekkere cocktail bij ons op de veranda en daarna weer prima geslapen.

Vanochtend al vroeg opgestaan voor de Sand Walk. Omdat het volle maan is geweest ontstaat er een grote zandbank in het water precies voor ons Resort. Het schijnt zo te zijn dat het een uniek gebeuren is dat je helemaal naar het volgende eiland kan lopen. Het lijkt op het "wadlopen". Rienk heeft genoten van de mooie schelpen, zeeanemonen en zeekomkommers. Ook heeft hij NEMO zien zwemmen.

Vandaag de hele dag lekker doorgebracht met zwemmen en wandelen van het ene zwembad naar het andere en lekker langs het strand.

Kortom het bevalt ons hier wel!!

lieve groeten voor jullie allemaal van ons allemaal

• 03 Maart 2010 - 10:54

Wybren:

Nou wat een paradijsje zeg, als ik die foto's van jullie zo zie. Toch wel jaloers hier. Maar om je vraag te beantwoorden, het weer in groningen is weer lekker koud maar wel met zon, dus voor die hoef je niet de halve wereld over te vliegen! x

• 03 Maart 2010 - 15:11

Gelske:

Nou hier in Zwolle is het net als in Groningen zonnig maar wel koud.Helaas wordt het weer hier in het weekend weer slechter.
    Toch wel lekker hoor zo'n zwembad!!

dikke kus

• 03 Maart 2010 - 17:51

Willemijn:

Het ziet er echt prachtig uit. En wat passen die nagels goed bij de omgeving Stina! haha!!in deventer is het fris met een zonnetje, maar ik hoorde vrijdag weer een dagje sneeuw!Veel plezier.

• 03 Maart 2010 - 20:08

B10@:

Tjonge tjonge wat een mooi paradijs en luxe...fijn dat jullie zo genieten.
    Het weer op de veluwe was zonnig en 25gr.!!!!

• 03 Maart 2010 - 22:55

Bastiaan:

Als er een hemel bestaat dan ziet hij eruit zoals op langkawi. x bastiaan

• 04 Maart 2010 - 21:30

Gepke/gerard:

zo familie,jullie weten ons wel jaloers te maken.Wij zijn al blij met 6 graden boven nul en de krokussen die opkomen!!Wat hebben jullie een mooie plek uitgezocht om te verblijven.Het ziet er geweldig uit.Geniet maar lekker,de verkiezingen heb je niets aan gemist!! Veel plezier voor jullie allevier en goede reis naar Australie.