Van het ene paradijs in het andere.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van stina seegers - WaarBenJij.nu Van het ene paradijs in het andere.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van stina seegers - WaarBenJij.nu

Van het ene paradijs in het andere..

Door: stina

Blijf op de hoogte en volg stina

10 Maart 2010 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,
Het is echt fantastisch wat wij allemaal mee maken op onze reis.
Na heerlijke dagen in Sydney zijn we vertrokken naar de Blue Mountains een uur rijden buiten Sydney. Het rijden aan de linkerkant van de weg gaat prima, het is even wennen maar je gaat gewoon met de stroom mee en dan gaat het okee.
In de blue mountains hebben we gelogeerd op een prachtige plek op loop afstand van de drie gezusters. Schitterend! We hebben een prachtige trail gemaakt. Lopen langs de afgronden midden tussen de eucalyptisbomen. Wat een uitzichten!!!. Ook hebben we de koala's en skippy's al gezien. Vandaag ook de eerste dode kangeroe langs de kant van de weg gezien. Gisteren hebben we de hele middag door een nationaal park gereden, het waren alleen maar bomen en we werden wel steeds gewaarschuwd voor the wild-life maar we hebben geen " life" gezien.
Vandaag zijn we weer aan de kust in Foster. Prachtig , we hebben vanaf het balkon van ons appartement uitzicht op zee en zien daar een hele groep pelikanen. Ook vliegen hier heel veel parkieten van boom naar boom en krijsen zo hard dat we ze niet kunnen missen. Gister trouwens ook een kakatoe in de boom gezien. Het is zo speciaal om al deze bijzondere dieren te zien.

Niet alle overnachtingsplekken hebben mogelijkheid om een verhaaltje te schrijven, en het laden van de foto's duurt vaak erg lang maar we proberen het nu weer even.

We hebben het nog steeds erg goed met z'n vieren. We staan boven aan met het klaverjassen.
We blijven ons verwonderen over het feit dat wij hier nu helemaal aan de andere kant van de wereld zijn.!

lieve groeten weer aan jullie allemaal van ons vieren.

• 10 Maart 2010 - 13:08

Henk En Paula:

Hallo allemaal,
    we hebben al jullie verslagen gelezen en de foto's bekeken. Prachtig hoor. Vooral de blue mountains. Fijn dat jullie het zo fijn hebben. Houden zo en geniet er nog maar uitbundig van. Hier is het een stuk saaier maar we hebben het goed. Blij dat jullie niet zijn weggespoeld daarginds.
    Fijne tijd nog.

Hartelijke groeten
    Henk en Paula

• 10 Maart 2010 - 21:47

Henk:

Hoi hoi,

Leuk jullie verhaal te lezen. Ik herken op de een of andere manier die enthousiaste verhalen wel....Trouwens: als jullie onze dochter toevallig tegen komen: wil je haar dan naar huis sturen....het wordt nu wel eens tijd!